-->

Billboard Ads

У припреми ! Read More Драги моји мали другари, за данашњи час српског језика припремите читанку, свеску, оловку и диктафон. 

Данас ћеш препричавати  причу ,,Ноћни ћошак" 

1.КОРАК: 1.Отвори дигиталну читанку, одељак 2, страна6.                    2.Активирај(и пажљиво слушај)звучни запис приче  Препричавање је укратко, својим речима причање приче коју си слушао или читао. Препричавање је веома значајно за разумевање прочитаног текста. Приликом препричавања издвајају се најзначајнији делови приче и о њима се говори по реду, онако како су се одиграли. Увек се прво истакне главни догађај, а потом се наводе један за другим, онако како су у причи приказани. 2.КОРАК: Сада ћеш покушати, користећи план који сам ти овде дао, да усмено препричаш, својим речима ову причу (не заборави укратко, без навођења ко је шта рекао) износећи само оно што се догодило. Изглед свеске:(препиши писаним словима)

Препричавање приче Ноћни ћошак

План за препричавање прич:  1. Дечак се у детињству плашио звукова који су ноћу допирали из загонетног ћошка.

2. Ноћни ћошак је био омиљено место у стану у којем се дечак осећао посебно .

3. Ноћни ћошак је био место у које је са сестром одлазио по казни.

4. Дечакова сестра је  причала страшне приче док су боравили у ћошку.

5. Дечак се ноћу будио и стрепео од звукова који су допирали из ћошка .

6. Кад се појаве први сунчеви зраци, страх изгубе и дечак и његова сестра.

 3.КОРАК: Замоли маму или тату  да на твој знак (када будеш био/била спреман/спремна) укључи снимање твог гласа на диктафону. Потребно ја да снимиш своју верзију препричане приче.4.КОРАК:  Објави свој аудио снимак у својој фасцикли на фб групи!     5.КОРАК:  Илуструј део ове приче, пробај да један дечаков страх оживиш у свом цртежу ДОМАЋИ ЗАДАТАК:   Припреми се за говорну вежбу: Тог дана сам се баш уплашио/уплашила. Read More Драги моји прваци, време је за десету лекцију из математике. То је лекција САБИРАЊЕ ОБЛИКА 7 + 5 и сличних. Њу ћете научити, тако што ћете погледати видео лекцију МОЈА ШКОЛА за први разред:                                                   МОЈА ШКОЛА 1.КОРАК:1.иди на везу са горњег линка 2.када се лекција отвори кликни на play прозорчић и пажљиво одгледај целу лекцију 2.КОРАК: Сада одгледај: ПРЕЗЕНТАЦИЈА ЛЕКЦИЈЕ 1.иди на везу са линка  2.када се презентација отвори кликни на наранџасти прозорчић на ком пише                       Отворите помоћу Google презентације 3.у горњем десном углу кликни на тастер Прикажи 4.помоћу стрелица за кретање полако отварај део по део првих 6 слајдова, читај исписан текст и лако ћеш савладати ову лекцију. 3.КОРАК: На 7., 8., и 9. слајду су задаци које треба да решиш сам. 4.КОРАК: Следи твој домаћи задатак. То су задаци са коцкицама (1,2,3,4 и 5, на 14.страни)из математике 1 број 4. Када урадиш домаћи задатак  фотографиши га мобилним телефоном и остави ми коментар испод овог поста" УРАДИО ЗАДАТАК,(име и презиме)!,објави.  5.КОРАК: Слике домаћег задатка окачићеш(уз помоћ маме и тате на фб групи у албуму "ДОМАЋИ ЗАДАЦИ" Read More Другари, када одгледате часове на РТС 2 свако од вас треба да остави коментар (у оквиру ПОСТАВИ КОМЕНТАР) испод програмске шеме РТС 2 за тај дан, на овој странициНПР:ОВАКО: Добар дан учитељу. Данас сам слушао о:  - Српски језик - Писање великог слова(3. део);- Математика - Сабирање и одузимање десетица прве стотине, - Свет око нас - Нежива природа(Сунце, вода, ваздух и земљиште);(име и иницијал презимена) РТС 2: Програмска шема - уторак, 31. мар 2020 СПОРТ СЕРИЈА ИНФО ФИЛМ СВЕ 06:13 Датум 06:19 Верски календар 06:29 Лајмет 06:35 Трезор 07:33 На слово, на слово 08:00 Моја школа 08:01 Математика за први разред 08:23 Уприроди се: Ватра 08:31 Колибри 08:35 Српски језик за први разред 09:00 Физичко васпитање 09:10 Свет око нас за први разред 09:33 Уприроди се: Вода 09:41 Колибри 09:45 Математика за други разред 10:13 Зебра, знак, семафор: Семафор 10:18 Колибри 10:20 Српски језик за други разред 10:35 Физичко васпитање 10:45 Уприроди се: Ветар 10:55 Свет око нас за други разред 11:12 Кукурику шоу 11:27 Математика за трећи разред 12:05 Српски језик за трећи разред 12:34 Зебра, знак, семафор: Бициклисти 12:40 Природа и друштво за трећи разред 13:07 Хемија за све 13:13 Математика за четврти разред 13:50 Српски језик за четврти разред 14:11 Физичко васпитање 14:21 Колибри 14:25 Природа и друштво за четврти разред 14:48 Рукумијски посни кувар 15:00 Интернат за племићке кћери, серија 12 15:49 Њушкало, серија 12 16:41 Пролеће у Лимасолу, ТВ филм 12 18:26 Право на сутра: Од куће до притвора 18:41 Моравска Србија: Славни Лазар 19:07 Лајмет 19:12 Интернат за племићке кћери, серија 12 20:07 Кина, кинески документарни филм 12 21:00 Женски рај, серија 12 21:48 Енергија: Растућа енергија 22:15 Обећани живот, серија 12 23:09 Ди Луна блуз бенд: Првих 30 година 00:07 Лајмет 00:14 Трезор 01:12 Рукумијски посни кувар 01:24 Биће скоро пропаст света, филм 12 02:40 Енергија: Растућа енергија 03:06 СО РТС: Бетовен - Девета симфонија 04:12 Моравска Србија: Славни Лазар 04:38 Ди Луна блуз бенд: Првих 30 година Read More Драги моји ђаци прваци, 1.КОРАК: Поновите  песму Висибаба!  

2.КОРАК: Реши питалицу у ду(одељак 4 стр3)-уџбеник стр48.

Дигитални уџбеник

Задатак: питалица  Штампани уџбеник

Питалица: „Пчелама је мед крао, а потом је крушке брао.

Најео се, напио, зимски сан је уснио." (_е_ве_.)

3.КОРАК: Послушајмо о чему разговарају меда и зечићи: Cartoon (copy) on Biteable.

Дигитални уџбеник

Медо и зечићи, Владимир Томерлин / 02.30

Штампани уџбеник

Медо и зечићи, Владимир Томерлин / 02.30 (ЦД 1, бр. 30)

4.КОРАК: Учимо песму Медо и зечићи В. Томерлина 

Дигитални уџбеник

Активирај иконицу зелени микрофон и послушај песму Медо и зечићи, В. Томерлина  1.Да ли вам се песма допала? 2.Какво расположење изазива песма? 3.Какав је карактер ове песме? 

4.Има ли непознатих речи и израза?.

5.Да ли знате шта је јазбина?

6.Како изгледа?

7.Зашто се медвед крије у јазбини? 5.КОРАК: Мелодију ћете научити  део по део тако што ћете поновити слушање неколико пута док је не запамтите. Увежбавате уз помоћ инструментала - караоке (плава иконица у дигиталном уџбенику на 48.страни) 6.КОРАК: Обрати пажњу на илустрације у уџбенику на стр. 49. Помоћу илустрације мединих шапа и птичјих ножица одмах запажате да се и тонови разликују:  дуг тон-медине шапе и кратак тон-птичје ножице. Помоћу две варјаче(или две оловке)  изведи ритам – краће и дуже трајање.

Дигитални уџбеник

Анимација бројалице

-          Меда – дужи тонови

-          Птичице – краћи тонови

-          Меда и птичице – дужи и ктаћи тонови

Штампани

уџбеник

Према сликама у уџбенику.

7.КОРАК: Реши загонетку. Дигитални уџбеник

Задатак: загонетка  Штампани уџбеник

„Ноге има, а иде само када га вуку;

леп глас има, а пева само када га туку." (_л_в_р.)

По чему су слични зебра и клавир?

Дигитални уџбеник

Галерија слика: клавир, клавириста (пијаниста)

Штампани уџбеник

Илустрације у уџбенику на стр. 50.

8.КОРАК: 1.Прочитај текст у одељку Сазнај више (клавир, пијаниста) на стр. 50.

 2.Сада послушај композицију Дванаест варијација, можеш док слушаш ову композицију да прочиташ и лепу причу  о Моцарту.

Дигитални уџбеник

Дванаест варијација, одломак, (тема и 2. варијација), Волфганг Амадеус

Моцарт / Еби Сајмон, клавир / 1.46

Штампани

уџбеник

Дванаест варијација, одломак, (тема и 2. варијација), Волфганг Амадеус

Моцарт / Еби Сајмон, клавир / 1.46 (ЦД 1, бр. 17)

МУЗИЧКА ПРИЧА

ЧУДО ОД ДЕТЕТА

У аустријском граду Салцбургу рођен је један дечак. Био је то   посебан дечак. Веселе нарави и необичног талента, са својим оцем је путовао свуда. Његов таленат звао се: МУЗИКА!!! Где год се појавио људи су га посматрали са запрепашћењем, дивили су му се и кришом га звали „ЧУДО ОД ДЕТЕТА". Он је путовао и веома је волео да приказује свој таленат, а народ је радо долазио да слуша овог посебног дечака. Једном приликом је свирао клавир пред препуном салом на путу по Италији. Волео је да задиви људе. Свирао је полако, лагане мелодије дугих тонова, а потом се поигравао њима правећи варијације на мелодију. Свака следећа мелодија била је све бржа, виртуознија. Једна пуначка жена седела је у првом реду. Посматрала је дечака с неверицом. Мислила је: То није стварно. Немогуће је да један дечак тако свира?! Видите ли прстен на његовој руци? То мора да је чаробан прстен. Без њега сигурно не би тако свирао. Мали дечак је чуо и љутито скинуо прстен с руке. Наравно, његова музика је и даље била нестварна. Послушајте како звучи његов клавир...

Био је то Волфганг Амадеус Моцарт

Д. М. Бокан

Можете ли да препознате инструмент на којем је изведена композиција? (_л_в_р.) 9.КОРАК: Усмено одговори на питање 1.,2. и 3. из одељка  Разговарамо на страни 50. 10.КОРАК: Илуструј ову лепу песму"Медо и зечићи". Фотографиши свој рад и окачи уз помоћ тате и маме на фб групу у албуму ДОМАЋИ ЗАДАЦИ(за овај задатак имаш седам дана времена). Read More Драги моји прваци, време је за  активности  из физичког васпитања.За ове активности, потребна нам је спортска опрема за вежбање, књига(са чврстим корицама) и лопта(кошаркашка или нека друга): Данас радимо:комплекс вежби: Књига као разбибрига и Вођење лопте у месту и кретању.1.КОРАК:1.Урадите ових 6 вежби обликовања - из серије Књига као разбибрига: 2.КОРАК: У "кошаркашком" ставу водимо лопту: тело лагано повијено напред, ноге у раскораку, једна мало напред у зависности која рука води лопту (супротна), повијене у коленима, тапкај лопту са раширеним прстима гурајући је ка тлу.                

- Десном руком 20 - так пута, па левом исто толико;

1.Вођење лопте уз окретање око своје осе једном, па другом руком;

2.Вођење лопте у слободном кретању једном, па другом руком;

3.Вођење лопте у кретању до одређеног циља и назад једном, па другом руком;

4.Вођење лопте у слободном кретању наизменично  једном и другом руком;

3.КОРАК:  Сада ћеш по траци коју си раније направио од папира,, да урадиш  вежбе:1.,2.,3., и 4. из горњег оквира:              4.КОРАК: Елементарна игра "Убаци  лопту кроз обруч" можеш да играш са братом, сестром, татом или мамом. Погледај како сеигра:               5.КОРАК: фотографишите најзанимљивији део активности а онда слике окачите у своју фасциклу на фб! Забавите се! Read More