-->

Billboard Ads

PS3 PKG DOSYASI NASIL OLUŞTURULUR ? PKG DOSYASI OLUŞTURMAK İÇİN GEREKEN PROGRAMLAR ?
  • KAİTO KİD PKG RESİGNER V1.0 DOWNLOAD
  • HXD EDİTOR DOWNLOAD
  • PARAM SFO EDİTOR DOWNLOAD
  • PKG DOSYASI OLUŞTURMA
  • İlk olarak indirdigimiz programları rar'dan çıkartalım.
  • ilk kullanacagımız program kaito kid pkg resigner bu programın klasörünün içine girelim
  • sıfırdan pkg dosyası oluşturucagımız için ben hazır dosya olarak hazırladım bu dosyayı kullanıcaz.
  • Bu dosyanın ismini kopyalıyoruz. < EP0000-BLES00000_00-0000000000000000 >
  • ardından bu isimli dosyayı düzenlicez.
  • yukarıda kopyaladıgımız dosya ismini content-ıd kısmına kopyalıyoruz kaydedip kapatıyoruz.
  • ardından < 3-PACK > isimli uygulamayı düzenliyoruz.
  • kopyaladıgımız dosya ismini package.conf yazısından sonra yapıştırıp kaydediyoruz.
  • şimdi geldi ne için pkg dosyası oluşturdugumuza ben pes 2013 için yama dosyası oluşturcam o yüzden o dosyaları atıcam
  • EP0000-BLES00000_00-0000000000000000 > USRDIR > Yamanın dosyalarının atılacagı yer
  • dosyaları attıktan sonra USRDIR klasorunun oldugu yere geliyoruz param.sfo dosyasını param sfo editor ile açıyoruz param.sfo dosyasını siz ne için pkg yapıyorsanız ona göre düzenlemeniz lazım ben pes 2013 için yama yapıyorum ona göre düzenledim
  • düzenledikten sonra save diyip kaydediyoruz ardından param.sfo dosyasının bulundugu yerde ICON0.PNG dosyası bulunmakta başka bir ablem yada foto koyabilirsiniz indirdiginiz dosyanın ismini ICON0.PNG yaptıgınız sürece bir sıkıntı yaşamassınız.
  • ardından USRDIR klasorune giriyoruz orda eboot.bın dosyası bulunmakta o dosyayı hxd editor programın üstüne sürekle bırak yaparak açıyoruz
  • açtıktan sonra az aşagı indigimiz zaman karşımıza ep ile başlayan bir kısım geliyor o kopyaladıgımız dosya ismini buraya yapıştırıyoruz ben yapıştırdım ve kaydettim kaydedip programı kapatıyoruz.
  • ardından ana dosya dizinine gelip 3-PACK adlı programı çalıştırıyoruz.
  • program açıldı ve pkg dosyasını oluşturmaya başladı.
  • şu an program oluşturmaya devam etmektedir.
  • pkg dosyasını oluşturmayı bitirdi.
  • ve pkg dosyamız başarıyla oluşturuldu şimdi fat32 bir flaşh bellege atarak ps3 cihazımıza yükleyelim.
  • NOT: Bu oluşturulan dosya han ve kırım işlemi yapılmış makinalara yüklenebilir orjinal makinalara yüklenemez !!!!! RAR PASSWORD : bilgisale İYİ GÜNLERDE KULLANMAK DİLEGİYLE